30.6
Irsko Johana

Den 1. Sraz byl v 13:00 na letišti na terminálu 1. Odlet byl v 16:20, v Irsku jsme měli být ve 18:50 Pražského času. V Irsku je o hodinu míň. Po příletu na letiště jsme se vydali najít taxíka. Měli jsme 2 taxíky v prvním jsem byla já, Emma, Klára, Magda, Martin a paní učitelka Mirka. Ve druhém taxíku byl zbytek. Ubytování bylo kousek od letiště. Bydleli jsme na Dublinské univerzitě. V Eurosparu jsme si koupili něco k večeři. Michal s Oliverem to chtěli trochu okořenit. Tak si koupili pánvičku a uplácali si burgery. Den 2. Jsme se byli podívat na Trinity College. Uvnitř knihovny jsme nebyli. Lístky jsme si objednali na 13. v pondělí v 13:00. Poté jsme byli v národním archeologickém muzeu. Pak jsme ušli 1,5 kilometru k Dublinskému Hradu. Po něm na nás čekala prohlídka v katedrále jménem Christ Church Cathedral. Odtamtud jsme jeli zpátky do hotelu. Den 3. Dneska jsme jeli z Dublinu do Droghady. Jeli jsme zhruba 1 hodinu. Ubytování jsme měli v hostelu naproti obchodnímu centru. V tomto ubytování jsme bydleli všichni dohromady. Byli jsme se podívat na Gerrard´s Church (kostel) a na kostel svaté Mary. Poté jsme si byli koupit večeři do supermarketu, který se nachází v nákupním centru. K večeři jsme si každý dal čínskou polévku. Den 4. Jeli jsme se podívat na Hill of Slane. Pak jsme jeli na Hill of Tara. Jeli jsme taxíkama, protože nás nechtěli vzít řidiči autobusů. Furt měli nějaké výmluvy. Tam jsme si také dali oběd. A tentokrát nás vzal autobus zpátky do Droghedy. Jeli jsme zhruba 1,5 hodiny.